"We zijn nog maar kort bij Conversie Online, maar het verschil in aanpak ten opzichte van eerdere partijen is nu al merkbaar. Waar eerst vooral werd voortgebouwd op bestaande data, is er nu écht aandacht voor de basis. Onze grootste uitdaging was de tracking: verkopen werden niet goed gemeten, en dat beperkte elke vorm van optimalisatie. Chris heeft dit stap voor stap opgelost en ervoor gezorgd dat alles technisch goed staat. Wat ik waardeer is de transparante communicatie. Tijdens het hele proces werd ik duidelijk en tijdig geïnformeerd, ook toen dingen nog niet meteen werkten. Dat geeft vertrouwen. Inmiddels worden onze campagnes efficiënter aangestuurd en kunnen we eindelijk verder bouwen. Door omstandigheden aan onze kant - zoals voorraadproblemen - zijn de resultaten nog niet volledig zichtbaar, maar we weten dat de basis klopt. En dat is essentieel. We zijn klaar voor de volgende stap."
Soms is het nodig om tijdelijke tekst te plaatsen om een idee te krijgen hoe de tekst op de website eruit ziet.
Soms is het nodig om tijdelijke tekst te plaatsen om een idee te krijgen hoe de tekst op de website eruit ziet.
Soms is het nodig om tijdelijke tekst te plaatsen om een idee te krijgen hoe de tekst op de website eruit ziet.