“Toen we met Ads begonnen, liep het gewoon goed. Alleen: het groeide niet meer. We zaten tegen een plafond aan. We wilden door, maar dat lukte niet op eigen kracht. Sinds we met Chris werken, is dat compleet veranderd. Binnen een maand gingen we al keer vijf in conversies, en inmiddels zitten we op 25 keer zoveel. Wat ik sterk vind: hij weet echt waar hij het over heeft. En hij is altijd op de hoogte van wat er speelt in Google Ads. Als er iets nieuws is, weet hij het. En hij weet ook wat wél werkt en wat je beter kunt laten. Wat ik ook prettig vind, is dat hij verder kijkt dan alleen Ads. Je kunt gewoon sparren over andere dingen. Website, strategie, e-mail... Hij weet waar je op moet letten. Dat is handig. Conversie Online denk inmiddels op veel vlakken mee. Ze helpen niet alleen met de uitvoering, maar ook met het grotere plaatje.”
Soms is het nodig om tijdelijke tekst te plaatsen om een idee te krijgen hoe de tekst op de website eruit ziet.
Soms is het nodig om tijdelijke tekst te plaatsen om een idee te krijgen hoe de tekst op de website eruit ziet.
Soms is het nodig om tijdelijke tekst te plaatsen om een idee te krijgen hoe de tekst op de website eruit ziet.