06 52557761 Lamsoor 10, Groningen Info@conversieonline.nl

"Ik omschrijf mezelf als enthousiast, social en optimistisch."

Aangenaam, mijn naam is Chris Tebbens Torringa. Samen met Kaj Vonk ben ik een van de mede-oprichters van ConversieOnline.

In mijn vrije tijd hou ik ervan om veel tijd door te brengen met vrienden en familie. Hierdoor kom ik echt tot rust van mijn werk.

Verder hou ik van voetbal, zo voetbal ik zelf op een bedenkelijk niveau bij GroenGeel 6. Ook bezoek ik graag zoveel mogelijk voetbalwedstrijden van FC Groningen.

Tenslotte hou ik ook enorm van reizen. Na mijn studie heb ik als backpacker 3,5 maanden door Zuid-Amerika gereisd. Dit was één van mijn mooiste ervaringen en dit heeft me laten inzien dat de wereld nog zoveel moois te bieden heeft.

 

Chris Tebbens Torringa - ConversieOnline

"Het grootste risico dat je kunt nemen is dat je geen enkel risico durft te nemen."

Boekholt logo
ON Digital Marketing

Zo begon ik met Online Marketing

In 2014 moest ik voor mijn opleiding voor het eerst stage lopen bij een bedrijf. Destijds vond ik het spelletje van online vindbaarheid al iets fascinerends. Hier wou ik graag meer over leren.

Alex van Ginneken wou mij hier wel meer over leren en via hem heb ik dan ook mijn eerste stageplek gevonden bij Lankhorst in Sneek. 

Al snel tijdens mijn stage merkte ik aan mezelf hoe leuk ik online marketing vond. Dit was dan ook de reden dat mijn afstudeerstage hoe dan ook weer over online marketing zou moeten gaan. Ik mocht een hele gave afstudeeropdracht bij Boekholt & Partners makelaardij doen.

In de tussentijd zat ik eigenlijk nooit stil. Naast werken voor een baas heb ik het altijd al leuk gevonden om aan eigen projecten te werken. In 2016 besloot ik om met twee studievrienden een webshop op te zetten. Dit werd helaas niet het succes waarop we hadden gehoopt, maar toch heb ik achteraf op diverse vlakken hele belangrijke dingen geleerd waar ik elke dag nog iets aan heb.

Na mijn afstudeerstage werd het tijd voor mijn eerste ‘grote mensen’ baan en al snel wist ik waar ik wou werken; Ontraction (tegenwoordig ON. Digital Marketing). Bij Ontraction heb ik ontzettend veel geleerd over mezelf en het bedrijfsleven.

Ondanks deze geweldige baan wou ik mijn online marketing kennis sneller uitbreiden. In 2019 ontstond dan ook het idee om Blijhuisdier.nl te beginnen met Kaj. Het was eigenlijk een hobbyproject om experimenten toe te passen die ik later kon delen met collega’s en klanten. Al snel kwamen we erachter hoeveel tijd het kost om een webshop te runnen. Veel avonduren en vrije weekenden stonden dan ook in het teken van Blijhuisdier.nl.

Mede door corona kregen wij het veel drukker dan we hadden verwacht. In februari 2021 heb ik dan ook besloten om Ontraction te verlaten en me volledig te focussen op mijn eigen bedrijf.

Naast het werken aan eigen projecten heb ik het ook altijd heel leuk gevonden om andere bedrijven te helpen met hun online marketing doelstellingen. Dankzij onze brede praktijkervaring en de passie voor online marketing denk ik dat wij bij uitstek geschikt zijn om andere bedrijven hier ook bij te helpen.

De waardering die je terugkrijgt van je opdrachtgever, vind ik persoonlijk één van de tofste dingen die er is.

Kortom, mocht je het leuk vinden om een keer met mij over online marketing te praten? Schroom dan vooral niet om contact op te nemen. Ik kijk graag met je mee om je online posities te verbeteren.