06 52557761 Lamsoor 10, Groningen Info@conversieonline.nl

Blijhuisdier.nl

Logo blijhuisdier.nl

"Wij zetten Blijhuisdier.nl inmiddels ook in als grote marketingproeftuin"

Blijhuisdier is in 2019 opgericht door de eigenaren van Conversieonline.nl. Wat destijds begon als een klein hobbyprojectje liep al binnen enkele maanden uit tot een grote uit de hand gelopen hobby.

Naast het feit dat wij nog steeds maandelijks in omzet groeien proberen wij Blijhuisdier.nl ook steeds meer in te zetten als grote proeftuin; nieuwe strategieën, tactieken en ontwikkelingen zetten wij als eerste in op onze webshop.

Als een experiment voor langere periode succesvol is kunnen wij dit ook voor opdrachtgevers van ConversieOnline implementeren.

Blijhuisdier homepage

"Door altijd focus te houden op data (in de breedste zin van het woord) verbeteren onze resultaten nog doorlopend."

Blijhuisdier.nl focust zich op Omnichannel-marketing

Een van de grootste factoren in de snelle exponentiële groei van Blijhuisdier.nl is de goede balans in de online marketingmix. 

Qua marketingkanalen hebben we ons dus nooit beperkt tot één marketingkanaal. We zijn ons er altijd heel erg van bewust geweest dat een omnichannel-strategie cruciaal is in het behalen van al je doelstellingen. Alles moet kloppen.

In het voorbeeld van Blijhuisdier.nl werken de kanalen e-mailmarketing, SEO, SEA en Social Media naadloos met elkaar samen.

Maar vergeet ook zeker niet onze conversiegerichte webshop en uiteraard onze toppers van de klantenservice (Peter, Simone en Marijke)!